Aku perhati ja dia ni...

by Alia Farhan, 2:48 AM
Yerppp...
Aku mmg dah lama perhatikan perangai si mangkuk lahabau ni...
Sorry perkataan utk post hari ni akan ada unsur kesat yg melampau....
Mangkuk ni aku dah lama perhati perangai dia...nnt kan dia upload cerita n status kt fb perangai adik dia...

Cerita anak adik dia buas la apa la...
Uishhhh seram aku...
Sbb anak aku ni kategori kahaq...aku tak tau la cita apa pulak dia duk p menjaja kat orang lain pasal anak haku kan...
Ye lah anak dia baik gila vavi budi pekerti...duduk stempat ja...sbb mak ayah bagi gadget...sruh main tu...jangan nakal2 yer....asal skit suap gadget...pastu bila aku share pasal artikel jiji yg nk control anak dgan gadget tu tetiba meroyan...
Puihhhh sangat kan....

Tu aku tak tuju kat hang pun mangkuk lahabau....aku share sbb aku nak take note jugak...sb aku pun kadang2 bagi jugak adriana note aku...tpi adriana ni...5 minit 10 minit dia layan lagi la..pastu nan hadoooo...tak minatnya dia!so yg tu utk garis panduan jugak utk aku in future...
Xyah nak terasa bagai sangat la gile!kau kan mak yg baik gila...org lain ada ja tak kena mata kau...status ko kat fb pun good2 jer!

Tu belum lagi part aku da resign keja apa la...tetiba ja nk update status cita psal org tak keja la kalau nak resign bla bla bla...
Macam la makan berak..bra aku semua kau tolong bayaq kan kan????takyah la nak jadik loser sangat bz body sangat hal org tak keja ka apa ka...jaga mulut kau yg busuk n family kau sudah yer....
Aku percaya rezeki aku Allah yang tentukan...ke kau jeles sbb aku takyah keja and kau pulak kena keja nak gila??

Dah lama aku perhati...dah lama ok..dah lama!
Jangan bajet good2 sangat...
Nnt terserlah kebodohan diri sendiri....

Bebelan hari ni hasil pendaman selama beberapa tahun....

Kalau kau terbaca...insaf lah...xdak sapa pun nak heran kat hang tu...seriously!

posted from Bloggeroid

SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS